История

ФЕРДИНАНД ПОРШЕ.

През 1928 година като технически директор в DAIMLER той взима участие в конструирането на легендарните спортни автомобили Mercedes SS и SSK. 1931-ва е годината, през която в Щутзарт е основано конструкторското бюро на Порше. В него през периода 1933-38 година е създаден най-продаваният за всички времена автомобил - "бръмбарът" на Фолксваген. След войната ръководството вече е поето от Порше-младши и върху основата на части и компоненти от VW конструира първото PORSCHE, което вижда бял свят през 1948 година. Този модел носи името 356.През това време се появява и първият състезателен автомобил - PORSCHE 550 SPYDER един модел с революционни технически характеристики за времето си. През 1964-та започва производството на емблематичния за PORSCHE модел - 911, който силно модифициран, но запазил всичко характерно от оригинала, продължава да се произвежда и до наши дни. 1970-та е годината, през която концепцията за спортен автомобил се променя драстично с излизането на моделите 914-4 и 914-6, които освен с безбройните технически нововъведения се отличават и с извънредно странен дизайн. Същата година носи пълен триумф за спортната модификация 917, която печели всички състезания, където участва.През 1974 година на Парижкото автомобилно изложение е представено PORSCHE 911 TURBO и така се слага началото на турбо-ерата в автомобилостроенето. През 1977-ма новият 928 става първият и единствен спортен автомобил обявен за "кола на годината". 80-те и началото на 90-те години бележат края на "златната ера" за PORSCHE и въпреки кризата фирмата бързо се изправя на крака и предлага на почитателите на екстремно бързите и с прекрасен дизайн 911 CARRERA S, BOXTER и 911 GT1. Преди 53 години, в Гмунд, Австрия, е направен ръчно първият спортен автомобил с марката Porsche. Като казвам ръчно се има предвид, че цялото алуминиево купе е било изваяно от ръката на самият Фердинант Порше. Всички компоненти на двигателя, скоростната кутия и останалата част от автомобила са били изработени без помощта на някакви по-специални инструменти. Първият модел е наречен 356, защото е бил 356-ия поред проект на гениалният професор Фердинанд Порше. Този проект е завършен на 17 Юни 1947 г. а на 8 Юли 1948 г. е издадено, от управлението на провинция Карнтен, писмено позволение за изработването на автомобил с марката Porsche. Porsche Prototype 356/1 е всъщност цялото наименование на първото Порше. Това е единственият модел на Porsche 356, чийто двигател е разположен пред задната ос. Всички останали автомобили от модела 356 имат разположение на двигателя зад задната ос. Porsche 356/1 е двуместен кабриолет с въздушно охлаждане. То е снабдено с 1.1L (1131 куб.см.) двигател от Volkswagen с мощност от 35 к.с. Максималната скорост е 137 км/ч (85 м/ч) През 1948г. са изработени 4 автомобила от този модел, а през 1949 и началото на 1950 г. са произведени около 60 броя. Сега тези много редки автомобили са известни под названието Gmund Coupes. През 1950 г. производството на този малък спортен автомобил се премества в завод в Щутгарт. Серийното производство на Порше започва през 1950 г., когато 298 автомобила са доставени на техните притежатели.

Кои сме ние

Екип работещ повече от 20 години в сферата на автосервизирането.

Автосервизът е напълно обзаведен за диагностика на ходова част и двигатели. Разполага с персонал, подготвен за ремонт на двигатели, механични скоростни кутии, ходова част и окачване на всички видове леки, лекотоварни автомобили и бусове.

Услуги

  • 1  -
  • Изработване от до на Порше 356 и Булгаралпин

  • 2  -
  • Ремонт

  • 3  -
  • Реставриране

  • 4  -
  • Сервиз

Зашо да изберете нас

 Обръщаме внимание на детайлите

Създаваме авомобил, който бихме карали самите ние

 Експедитивни сме

Работим в рамките на поставените срокове